Sjuk dag..

Igår var en helt sjuk dag och även fast jag vill berätta allt så kan jag verkligen inte!
De som var med vet vad jag menar, men kan ta det lite kortfattat och inte för detaljerat så ni får höra lite i alla fall.
 
Det hela började redan för ett par veckor sen, jag trodde aldrig att det skulle kunna hända nått sånt i min by och med de personer som var inblandade. Men i alla fall så vet jag inget om människan bara att personen jobbar för tillfället och att personen inte är svensk. Vart jag än gick i byn så träffade jag på presonen, men det händer bara när jag är själv har jag någon med mig behandlas jag som luft eller ah personen i fråga tittar på mig men säger inte ett ljud och det stannade en lastbil och skulle prata med mig, alltså vet inte vad som händer. Men det var roliga pratstunder man fick igår i alla fall, haha.
Jag kan verkligen inte säga mer, kanske någon annan gång i framtiden!
Jag är verkligen ledsen men så är läget!
 
Nu sitter jag i alla fall och dunkar musik och ska snart göra mig klar för att dra mig ner mot stan, sen ikväll blir det utgång med bästa vännen!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Tack så mycket Ida! :)

2013-06-28 @ 18:45:18
URL: http://cclarstroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0