Svar på frågestunden!

1. Vad fick dig att börja skriva en bok och vad i ditt liv ska den handla om?
 
- Det hela med boken är lite hemligt än så länge men, jag kommer ta upp det senare i bloggen.
 
2. Vad tycker du om att göra på fritiden?
 
- Oj, jag tycker om att göra mycket. Det är allt mellan att träna och bara vara hemma. Men några exempel är: fota, sjunga, skriva, skissa, måla, redigera, göra låtar, laga mat och vara med kompisar.
 
3. Vad utbildar du dig till?
 
- Jag tog studenten från barn och- fritids pogrammet den 10 juni 2011, så nu söker jag jobb vilket inte är så enkelt. Men får jag inget jobb så kommer jag nog att vidar utbilda mig, men vet inte till vad. Jag är utbildad barnskötare och personlig assistent, men vet fortfarande inte vad jag vill bli, helst något inom foto, smink eller naglar.
 
4. Vad tittar du på hos en kille?
 
- Jag är inte så himla utseende fixerad, utan jag vill helst att killen ska ha en bra insida och kunna acceptera mig för den jag är. Men ska vi gå på speciella saker som kan vara det där lilla extra så är det ögonen, leendet och tatueringar, det är 3 små plus.
 
5. Vad brukar du träna för något?
 
- Förut gick jag på friskis och svettis där jag både tränade gym och jympa. Nu är det endast promenader och
  styrka som gäller, men funderar på att börja där igen.
 
6. Ska vi åka på kryssning snart med snygga killar?
 
- Jag vill åka på kryssning med dig F, men jag har tyvärr inte de pengarna just nu. Men ska försöka fixa det så snart som möjligt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du svarade inte på vad som fick dig att börja skriva på en bok?

Svar: Som jag skrev som svar på frågan så är det lite hemligt för tillfället!
Ida Andersson

2013-01-09 @ 14:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0