Något ni inte visste om mig..

Nu tänkte jag berätta om en sak som drabbade mig för ungefär 5 år sen och som jag sen lyckades bli fri ifrån, som sen slog tillbaka för ett par dagar.
 
För ungefär 5 år sen drabbades jag av bacillskräck, inte vilken bacillskräck som helst utan jag slutade äta, jag drack ingenting, jag kunde inte sitta på vissa platser, jag kunde inte ta i något, min hud och mina läppar torkade ut så mycket att jag kunde rycka bort hudflagor från dem, jag satt med händerna som två "skålar", med mera. Jag fick då åka in till sjukhuset för en massa prover och så, det enda som visades på proverna var att jag hade en infektion i kroppen, och jag fick även dryckes ersättning, som jag inte heller drack utan min syster drack upp dom, dom hade smak av oboy.
 
Men till slut kom jag ur detta och började äta och dricka som vanligt igen. Men detta har nu för några dagar sen slagit tillbaka på mig, men nu äter jag iallafall men kan nästan inte dricka, sen har jag en mani över att tvätta händerna, så min högra hand är jätte torr och ful, för jag kan typ inte smörja in den heller utan att jag måste tvätta den igen. Smörjer inte in någon del av kroppen så hela jag är jätte torr. Detta säger många skulle vara enkelt att bli av med, men det kan jag säga er att det inte är, det är psykiskt och jag vet att bara jag kan göra något åt det men skulle behöva hjälp på traven.
 
Jag orkar inte med detta och min familj orkar inte heller, för jag vet att mamma tycker det är jätte jobbigt. Men vet inte hur jag ska göra, jag vet inte hur jag gjorde förra gången. Jag föröker tänka bort det men det går verkligen inte. Så skulle behöva lite hjälp vart jag ska vända mig, så någon som har något förslag?
För jag orkar inte med detta, gråter mig till sömns varje natt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0