Grattis farmor!

Idag har jag varit på kupolen och kollat på köpt lite presenter och även kollat på presenter som jag ska köpa under veckan, sen har jag även åkit bil och skrattat en massa med 2 fina vänner. Sen åkte vi och firade farmor som fyller 75 år idag, så ett stort grattis till henne, jag älskar dig farmor! <3
 
Det var väldigt mysigt, massa fika och så vart hon så sjukt glad över presenterna hon fick. Hon fick en bärbar dator så hon slipper sitta nere i källaren för att spela spel och vara på datorn överhuvudtaget, sen fick hon pengar som hon kan köpa vad hon vill för. Ska även fira en massa i helgen, då ska jag fira min kusin som fyllt 15 år, mina 2 kompisar som fyller 18 och 21 år och ska även fira farmor lite extra. Så min vecka och helg kommer vara fullspeckad med en massa kul.
 
Men nu tänkte jag ta tillfället i ackt och fråga vad ni vill se här på bloggen?
Skriv vad ni vill se så min blogg just intresserar dig att läsa den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0