Ändrade planer..

Sommarinläggen jag tänkte skriva kommer komma i slutet av Augusti istället, för enligt mig är inte sommaren slut än. Jag känner att jag har så mycket kvar att ge och få av sommaren 2013. Sen har jag även tänkt starta om på nytt med en ny blogg som fortfarande ska handla om min vardag men mest och träning och motivation och lite annat, ska typ bli en pepp blogg. Ska inte handla om bara träning utan en massa annat också, men det är bara tankar än så länge så vi får se, men rätt sugen på det och har nog bestämt mig till 60 % att det blir så.
 
Men än så länge kommer jag skriva på den här bloggen, för har lite att arbeta med innan den andra bloggen kan bli till. Men har bestämt mig för att ifall den bloggen blir till så blir det minst ett blogginlägg om dagen oavsett vad, plus det kommer bli mer intressantare blogginlägg, mer bilder och mer stil på den bloggen.
 
Kan ju snabbt kasta in vad jag har gjort idag, fast det inte är det intressantaste menmen..
Har i alla fall städat hela huset tills mamma och pappa kom hem, vilket gillades extra mycket. Skulle egentligen hunnit tvättat, lagat mat och tränat också men det hann jag inte, så mamma bjöd på tacos. Tvättningen och träningen får vi ta tag i imorgon eller övermorgon men imorgon ska jag i alla fall träna det är ett som är säkert.
 
Ni får ha det så bra, så hörs vi!
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0